Jest 4 produktów.
Angielska marka Fushi dosłownie oznacza „życie wieczne”. W swojej londyńskiej pracowni tworzy wielokrotnie nagradzane, etyczne produkty zdrowotne oraz pielęgnacyjne. Łącząc ręcznie mieszane, tłoczone na zimno organiczne oleje i zioła pragnie pozytywnie oddziaływać na samopoczucie i zdrowie swoich klientów.
Firma powstała w 2008 roku w Londynie z inicjatywy Rannesha Jansari i Ria Pattni. Ich głównym celem było stworzenie produktów bazujących na naturalnych recepturach rodzinnych przekazywanych przez ich dziadków. Po dziś dzień Fushi jest oddana swoim tradycjom, inspirując się terapiami ajurwedycznymi. Jest to rodzaj starożytnej medycyny opierającej się na holistycznym podejściu do organizmu człowieka. Według ajurwedy zdrowie jest balansem pomiędzy ciałem, duchem i umysłem. Choroba zaś stanowi zaburzenie owej równowagi.
Ponadto marka wspiera zrównoważony rozwój, ekologię oraz stosuje tylko naturalne składniki najlepszej jakości. Wszystkie produkty są ręcznie tworzone z najczystszych, świeżo tłoczonych olejów i zmielonych ziół.
Fushi - główne wartości marki
Fushi to przede wszystkim natura. W swoich produktach używa w 100% organicznych lub pochodzących z dzikiej przyrody składników, które są wolne od GMO, szkodliwych chemikaliów i konserwantów. Ponad 85% towarów posiada certyfikat Organic Soil Association. Wszystkie wyroby firmy są odpowiednie dla wegetarian oraz w ponad 99% dla wegan.
Każdy specyfik jest tworzony, mieszany i obrabiany ręcznie w firmowej manufakturze w Londynie. Oleje są tłoczone na zimno, nierafinowane, organiczne. Nasiona, pestki i orzechy użyte do ich wytworzenia są suszone na słońcu lub na powietrzu, przez co zachowują swoje składniki odżywcze i jakość. Zioła natomiast są uprawiane w sposób biodynamiczny bezpośrednio w zakładach marki. Wszystko to, aby zachować ich świeżość i skuteczność. Każdy element receptury pochodzi z aktualnych zbiorów. Oznacza to, że żaden produkt wytwarzany przez markę nie ma więcej niż trzech miesięcy.
Wszystkie składniki niezbędne do wytworzenia produktów pozyskiwane są przez Fushi w możliwie najbardziej etyczny sposób. Marka niezwykle ściśle współpracuje z dostawcami, rolnikami i hodowcami. W ten sposób wspiera ich działalność, rozwija społeczności, łagodzi ubóstwo oraz promuje samodzielność małych gospodarstw. Marka jest akredytowana przez Ethical Company Organization oraz znajduje się w rankingu 10 najlepszych etycznych firm w dziedzinie zdrowia i urody według The Good Shopping Guide. Ponadto posiada certyfikat cruelty-free wydany przez Cruelty Free International.
Ekologia według Fushi
Fushi łączy jedna wspólna myśl — miłość do planety i środowisk oraz wszystkich, którzy nazywają ją domem. Wszelkie działania marki mają na celu jak najmniej inwazyjne działania w stosunku do środowiska, zwierzą i ludzi. Przede wszystkim tworzy w duchu recyklingu - ponownie używa i przetwarza zużyte materiały, gdy tylko jest to możliwe. Wszystkie produkty Fushi dostarcza w szklanych butelkach. Ponadto 95% nie posiada zbędnych opakowań zewnętrznych. W ten sposób Fushi unika nadmiernego pakowania i ogranicza ilość zużytych surowców. Do druku nielaminowanych etykiet używa natomiast tylko atramentów roślinnych, a w trakcie dostaw wykorzystuje tylko ścinki pochodzące ze wcześniejszego recyklingu oraz papierowa taśma samoprzylepna.
Rewolucja zero warte
Działając w duchu ekologii Fushi szuka nowych sposobów na zmniejszenie skutku swoich działań na środowisko. Największym problemem jaki napotkała marka było ogromne zużycie plastiku. W odpowiedzi firma, jako jeden z pierwszych sprzedawców wprowadził gamę bezpłatnych opakowań ze szklanych butelkach, które można wielokrotnie uzupełniać. Jest to pierwszy krokiem do stworzenia asortymentu zero waste.